zondag 11 november 2012

Bloem met de shape dieSD003 point star

Hallo allemaal,

Leuk te zien dat ik al op drie volgers sta, bedankt.

Ook ik ben volop bezig in voorbereiding van de kerstkaarten.
Vorige week op de Krea doe zag ik bij de stand van Nellie Snellen een prachtige bloem op een kaart. Zo nieuwsgierig als ik ben heb ik aan de dame gevraagd of de bloem zelf gemaakt was en ja met de
shape die SD003 5 point ster van Nellie Snellen. Hier is mijn resultaat. De schattige Tilda is gekleurd met de Faber Castell potloden.

Ene, ik was de Petra die om 13.00 de blind-date had met Angélique. Ik vond het reuze leuk om jou in het echt te ontmoeten en gezellig een bakkie te doen.

Groeten,
Petra






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra