maandag 18 februari 2013

Boekenlegger

Hallo allemaal,

Een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden.


Vandaag laat ik een boekenlegger zien die nog snel even op de valreep gemaakt moest worden. Aankomende woensdag is bij mijn meiden op school juffendag en het verzoek was om in het weekend een boekenlegger te knutselen.
Dus gisteren samen met Nora aan de slag een beetje van Nora en een beetje van mama.

Het afdrukje van Satured Canary, reading Beauty, heb ik gekleurd met de Fabers.
Haar- 182,283,177, 199
Huid- 132, 131, 190
Rok- 199, 247, 137, 138, 119
Lippen, plank 225, 235
Boek 146, 149
De randjes zijn door Nora bewerkt met Distress inkt en alle versiersels zijn door Nora gestanst en geplakt.
De mallen die wij hebben gebruikt komen bij hobbyhome-hobbyartikelen vandaan en kun je hier vinden bloemenswirlhartje 1hartje 2.
De grote mal komt bij Jacobi vandaan Rect.Frame Frilly-4

Ik wens jullie nog een fijne dag en bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Met deze boekenlegger doe ik mee aan kleurenmetpotloden challenge

Groeten,
Petra.





3 opmerkingen:

  1. Meid het is een schitterende boekenlegger geworden. Nora heeft er haar best op gedaan (en mama natuurlijk ook) :))
    xxx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww Petra wat een prachtige boekenlegger
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige boekenlegger!
    En zo mooi gekleurd.
    Leuk dat je meedoet aan de eerste challenge bij Kleuren met Potloden.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra