donderdag 26 september 2013

Gelukkig getrouwd al 25 jaar






Hallo allemaal,

Vandaag weer aan mij de eer om een kaartje aan jullie te laten zien. Ik heb deze voor mijn schoonouders gemaakt want zij waren onlangs 25 jaar getrouwd en 40 jaar samenwonend.

Ik heb geprobeerd om de afbeelding een sepia look te geven.
De afbeelding van Mo Manning is weer gekleurd met mijn Faber Castell potloden. Echter moet ik jullie  dit keer kleurnummers verschuldigd blijven. Ik had ze op een vodje geschreven en ik denk dat man liefs dat vodje heeft weggegooid.

Hier de digi van dichtbij.



De volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt. De digi is uitgestanst met een go Kreate mal.
De mooie Bedel komt bij Hanneke vandaan.
Tevens het alphabet en vlaggetjes van Joy
Het knoopje van Nellie

Het lint, touw en sprietjes komen uit eigen voorraad. De kaart zelf heb ik zelf gemaakt met Distres inkt, te gekke krijtjes, een swirl stempel van unique hobby products, Dutch Doobadoo en Wow embossing poeder. Die te gekke krijtjes zijn ontzettend leuk om mee te werken. Ik heb een basis doosje aangeschaft op de beurs in Rijswijk straks op de Krea doe zal ik met nog wel een doosje thuis komen hihi.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.co.uk - Anything Goes + 3Buttons
http://cardmaniachallenges.blogspot.co.uk use at lease 1 button
http://cutedaisymay.blogspot.nl ribbon and bows
http://craft-deebowz.blogspot.nl/2013/09/september-challenge.html Anything Goes and include a handmade bow


Dan wil ik jullie nog iets anders laten zien, mijn meisjes hebben ook voor opa en oma een kaartje gemaakt. Zijn ze niet schattig geworden. De goudkleurige heeft Lisa gemaakt en de lila Nora.
                                                                           
                                                           


Bedankt weer voor je bezoek aan mijn blog en tot gauw weer. Allemaal een hele fijne dag.
Groetjes,
Petra

9 opmerkingen:

  1. Fantastic card Petra!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kleurwerk, wauw wat is dat ontzettend gaaf zeg!!! Super mooie creaties!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Darling card for your parents anniversary! Thanks for joining us at the Craft-Dee BowZ challenge this month. Hugs, Barbara {personal blog - Art and Soul Creations}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend Petra, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Petra.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, Petra. Thanks for joining our challenge over at WhoopsiDaisy this week. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje en wat onwijs mooi ingekleurd zeg!!!! Ik heb gelijk even verder gesnuffeld want ik ben een vreselijk slechte blogger momenteel en heb heel wat moois gemist zag ik wel!!! Handig die kleurencirkel voor de schaduw te maken, die ga ik van je stelen hoor LOL
    Verder alles goed? Ik hoop het!!! Misschien tot in november weer in Rijswijk?

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely card!
    Thank you for sharing it with us at Card Mania Challenge and Good Luck!
    Smiles, Kaly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra