maandag 19 oktober 2015

Saturated Canary Steampunk

Hallo allemaal,



Allereerst wil ik Marlies welkom heten. Bedankt dat je mijn blog de moeite waard vindt om te volgen.

Ik heb tussen de bedrijven door hier en daar wat uurtjes gehad om lekker ontspannen te zitten kleuren. Nog een paar weekjes en dan hoop ik klaar te zijn met mijn opleiding. Ik heb al een hoop dingetjes op mijn lijstje staan van wat ik wil gaan doen, kom tijd tekort straks.

De super mooie digi is van Krista Smith je kunt haar hier vinden.
Ik heb haar ingekleurd met mijn copic markers ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bezoek nog even het blog van Cards2create Hanneke heeft een leuke aanbieding in de maand oktober.


Nou tot de volgende blogpost maar weer.
Lieve groet,
Petra

4 opmerkingen:

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra