donderdag 31 maart 2016

1 April...


Hallo allemaal,

De weken vliegen voorbij het is morgen alweer 1 april. Ook de jaren vliegen voorbij want morgen wordt onze Nora alweer 11 jaar en is ze bijna meisje af. Dit jaar wilde ze weer eens een keer cupcakes uitdelen in de klas en dus hebben paps en mams zitten fröbelen. Ze wilde dit keer een ouderwets schrijfbordje en er moest iets bijzonders gemaakt worden voor juf. Bij het ouderwetse schrijfbordje vond ik deze vintage stempel er wel bijpassen. Het is een schuifkaartje met een lade erin en gevuld met chocolaatjes. Ik heb deze kaart gemaakt met mijn Silhouette snijmachine.


Hier nog een foto van de cupcakes. Verder is er nog een taart in de maak. Kennen jullie de EOS lipbalsem? Dat wordt haar taart. Als ik nog wat tijd over heb van het weekend zal de taart nog even posten.


Bedankt weer voor jullie bezoek aan mijn blog en dat jullie de moeite hebben gnomen om een berichtje achter te laten. Ik lees ze altijd met veel plezier.
Tot gauw weer en lieve groetjes,
Petra


7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je Elfje!!!
    Wat een ontzettend leuke traktatie heb je gemaakt.
    Het kleinigheidje voor de juf vind ik ook helemaal super, dit gaat zeker in de smaak vallen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moie kaart, een een prachtige lekkere taart Petra!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en lekker bedankje; en dan die cupcakes...helemaal geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Super leuke cakes heb je gemaakt, een heel leuk idee en de chocolade voor de juffen ziet er super uit. Prachtig gemaakt en heel origineel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je elfje! wat een lieve paps en mams heeft ze die van die fantastische cupcakes voor haar maken! En wat zal de juf zich verwend voelen met zo'n gaaf cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je dochter! Wat een gave cupcakes heb je gemaakt zeg en het bedankje ziet er ook prachtig uit.
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met jullie dochter. Leuk cup cake. Hebben jullie gemaakt en de juffrouw is toch goed verwent geworden mar zo'n prachtig cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra