woensdag 10 augustus 2016

Challenge kleuren met potloden..

Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. Vandaag start er een nieuwe challenge bij het blog kleuren met potloden. Kom eens een kijkje nemen wat voor mooie creaties mijn team-maatjes hebben gemaakt en doe gezellig mee. Er is een leuke prijs te winnen. De leuke digi is van the Paper Shelter en ze heet The Lady je kan haar hier vinden. De achtergrond heb ik gemaakt met mijn te gekke krijtjes. In de jurk heb ik mijn eigen design qua stofje gecreëerd. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



De volgende kleuren heb ik voor deze kaart gebruikt:

huid 102-132-189-182-188-283
jurk 231-233-235-199199
rood  wit derwent-219-225-199

Binnenkort laat ik jullie nog een andere variant van de digi zien. Ik hoop dat jullie vrijdag 12 augustus weer even een kijkje komen nemen.






Bedankt weer voor jullie bezoek en de leuke berichtjes die jullie achter lieten op mijn vorige post.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van
The paper shelter










6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een supermooie kaart!!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n prachtige kaart.
    De chique dame heb je schitterend ingekleurd, elke schaduw ligt op de juiste plaats.
    Ook het zelfgemaakt achtergrondje is knap gedaan en past er heel mooi bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je "Lady" schitterend ingekleurd Petra.... ook je achtergrond is weer helemaal top!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt super mooi ingekleurd.Prachtig is de jurk.Groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooi kaartje. En wat is de jurk mooi ingekleurd! Complimenten!

    Sucses met de challenge bij The Papershelter!

    Liefs, Monique Dt TPS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Petra...your coloring is fabulous. I love this image and you have colored her to perfection! Beautiful job!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra