dinsdag 1 augustus 2017

Yeah Selfie..........



Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien. Ik heb deze digi een aantal weken geleden gekocht bij Kenny Stamps voor $1- Deze digi stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dit is het resultaat geworden en ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden. Als jullie zitten te kijken en denken die kan mooi een strakke lijn knippen, dat klopt maar dit heeft mijn silhouette machine gedaan, De volgende kleurtjes heb ik gebruikt:
L=Luminance en F= Faber Castell
huid alle L 866-872-832-821- wit
haar: alle F263-192-188-219-199
lip 263-219
stoel en fotocamera alle L407-065-832
schoenen en riem F199 en blend potlood 
Het jurkje is ander papier en dit uitgeknipt en opgeplakt. Hoe nomen ze dit paper piecing?

Bedankt weer voor jullie bezoek aan mijn blog en tot de volgende keer maar weer.
Lieve




4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je veel hebt ingeslagen in de opheffingsuitverkoop :-) Ik was er helaas te laat achter. Zo jammer dat ze ermee zijn gestopt.
    Anniehoe, je heb een superleuke kaart gemaakt!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Janette zou jij mij even privé willen mailen Mijn adres staat op mijn blog.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je met die leuke digi gemaakt Petra. Gaaf dat je silhouette dit zo netjes uitsnijdt. Leuke opbouw van de kaart en dat parelrandje is een gaaf accent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gaaf zeg! En een geweldige digi ook. Ik zit met bewondering te kijken hoe je o.a. de haren zo mooi hebt ingekleurd, echt knap gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra