maandag 2 oktober 2017

Kerstroos...




Goedemorgen allemaal,

Wat fijn dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. Vandaag post ik weer een kaartje en hoop een beetje inspiratie te kunnen geven. Het is alvast een kerstkaart geworden. Dit kaartje zag ik vorig jaar voorbijkomen op het blog van ons gewezen teammaatje Janette. Volgens mij was zij ook geïnspireerd door iemand anders. Ik vond de kleurencombinatie prachtig en ben met mijn potloden aan de slag gegaan.
Dit zijn de kleurtjes die heb gebruikt:  alle Faber Castell 175-283-180-183-185-109-108-102-wit

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wens jou nog een fijne dag toe. Tot de volgende blogpost.
Lieve groetjes,
Petra

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Echt prachtig ingekleurd.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Petra en supermooi gekleurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart SCHITTEREND ! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is supergaaf geworden!!
    Grtz Janette
    (En inderdaad ik had de roos in die kleuren gezien bij Theresa Calvird (Lost in Paper) 😀)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra