woensdag 8 november 2017

Beertje...



Hallo allemaal,


In de eerste plaats wil ik iedereen bedanken voor de berichtjes die jullie hebben geplaatst. Ik heb ze met veel plezier gelezen. Er zijn een aantal dames bijgekomen die mij zijn gaan volgen, leuk en dat jullie het de moeite waard vinden, bedankt.

Nog een een kaartje van dit lieve beertje. Het schattige beertje is ingekleurd met mijn Faber Castell potloden. De sjaal heb ik een tricot steek in getekend, vond ik wel een leuk effect geven.

Ik hoop dat jullie niet van slag zijn met de vele kaartjes die ik op dit moment plaats.


With this card I will join the challenge from Beccy's place  en the G stands for Geen.
https://beccyschallenges.blogspot.nl/2017/11/november-challenge.html

Nou tot snel...

Lieve groet,
Petra


6 opmerkingen:

  1. I love all the details you've added to this card. Just beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Petra.... het is inderdaad een schattig beertje :). Wat een geweldig leuk idee om er een 'echt' gebreide sjaal van te maken!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That bear is adorable Petra, and you've done an awesome job with the colouring. I particularly like the way you coloured his scarf... it looks like it was knitted. The scalloped frame is a fabulous addition and I also like the other die cuts you have added. Great design!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave, lieve kaart! Petra :-D
    En wat een superleuk idee met de sjaal!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nee hoor blijf maar komen met die mooie kaartjes, want ze vervelen écht nog niet! p.s. heb je gezien dat je met deze leukerd $10.00AU gewonnen hebt bij Beccy's Place? Gefeliciteerd ! grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra