donderdag 25 januari 2018

Kerstkaart op donderdag week 4 2018



Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog. Ik dacht laat ik eens meedoen om op donderdag een kerstkaart te plaatsen. Ik kan niet beloven dat ik dit elke week doe. Ik heb dit keer alleen gebruik gemaakt van mijn mallen en dan heb je binnen knowntime een leuke kaart gemaakt. Het kleuren vind ik geweldig om te doen maar daar gaan wel heel wat uurtjes inzitten.
Verder valt er niet zoveel over te vertellen.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het altijd leuk om de berichtjes te lezen.
Wens jullie nog een fijne dag en avond.  

Lieve groet,
Petra
  


5 opmerkingen:

  1. Heel anders, maar ook mooi.
    Al eens iets met wat minder werk aan mag ook of je geraakt niet rond tegen Kerst met kaartjes maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Petra.ik wil ook nog dit soort kaarten gaan maken.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes Petra!
    Was 't nog gelukt met de LED lichtjes?
    Had je nog een mail daarover gestuurd,maar geen idee of tie aangekomen is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk, Peet! Inderdaad, kleuren is leuk om te doen, maar kost héél veel tijd... Dus af en toe zo'n mallenkaart tussendoor is een welkome afwisseling. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met elke donderdag en kerstkaart en ik moet zeggen: het bevalt me heel goed! Geen stress meer aan het eind van het jaar haha en ik merk dat ik nu ook veel meer verschillende kaarten maak, grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn geweldig leuk Petra ! Het is inderdaad zo dat er veel uurtjes in een zelf gekleurde kaart gaan zitten ! Voor de kerstkaarten kan je dat niet volhouden als je er veel nodig hebt. Ik vind dit erg leuk met de labeltjes met het hertje ! Tof gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra